Over de stichting2018-11-13T09:29:21+00:00

OVER DE STICHTING

Stichting Spelend Kind Parkstad is een stichting bedoeld voor alle kinderen tot en met het basisonderwijs in de Parkstad Gemeenten, waarvan de ouders even niet in staat zijn om een leuk spel, speelgoed of een knuffel te kopen. Wij vinden dat deze dingen voor alle kinderen toegankelijk moeten zijn en proberen dit via ons ruilsysteem te bewerkstelligen.

De stichting is in september 2016 opgericht en sinds kort gevestigd in Kerkrade. Naast een bestuur kent de stichting ook een adviesraad, welke bestaat uit minimaal drie personen. De statuten van de stichting zijn op te vragen via info@stichtingspelendkind.nl.

We proberen de kosten die we maken zo laag mogelijk te houden. Dit doen we door niet alleen te zoeken naar sponsoren die geld willen doneren, maar vooral ook goederen en diensten.  U herkent onze donateurs als Vrienden van de Stichting. De stichting maakt verder uiteraard gebruik van vrijwilligers voor alle voorkomende werkzaamheden.

De stichting werkt verder met ambassadeurs. Dit zijn mensen die de stichting binnen hun netwerk willen promoten, met als doel onze bekendheid te vergroten en een breder draagvlak te creëren. Onze ambassadeurs staan vermeld op de startpagina van onze website.

Einderstraat 15
6461 EM Kerkrade