Wat kunt u inleveren bij stichting Spelend Kind Parkstad?

Onze stichting is sinds eind september actief bezig met het inzamelen van speelgoed en we zijn blij en dankbaar met alle enthousiaste reacties die we krijgen. Regelmatig krijgen we de vraag wat er ingeleverd kan worden, maar vooral ook wat niet. Dat zijn natuurlijk goede vragen, dus we lichten in dit artikel graag een en ander toe.

Onze stichting is blij met alle soorten speelgoed dat nog in goede staat en helemaal compleet is. Bijvoorbeeld puzzels, spellen, leesboeken, poppen, auto’s, enz.

Er zijn ook spullen die we helaas niet kunnen aannemen. Denk daarbij aan dingen die kapot, beschadigd of incompleet zijn. Een puzzel die twee stukjes mist kan een kind immers niet meer maken 🙂
Ook nemen we geen spullen aan die vuil zijn of bijvoorbeeld buitenspeelgoed dat al heel wat te lijden heeft gehad in weer en wind.

Let bij het verzamelen ook even op de leeftijdsindicatie: spulletjes voor de leeftijdcategorie 0-3 jaar kunnen we helaas niet aannemen.

Kortom: Acceptabel speelgoed dient in dusdanige staat te zijn dat het ook geschikt is om aan een ander kind in de leeftijd van 3-12 jaar cadeau te doen.

Twijfelt u ergens over? Neem dan even contact met ons op. Zo voorkomt u dat een inleverpunt iets niet kan aannemen.

2018-08-24T12:23:03+00:00