We verhuizen naar Einderstraat 15 in Kerkrade (centrum)

Onze nieuwe locatie – Einderstraat 15 in Kerkrade – is een feit!

In samenwerking met Gemeente Kerkrade, kunnen we jullie melden dat we sinds kort een nieuwe locatie hebben in Kerkrade Centrum. Deze en een deel van volgende maand wordt er hard gewerkt om onze nieuwe locatie aan de Einderstraat 15 in harte centrum te kunnen openen.

De speelgoed-ruilwinkel in Kerkrade Centrum zal een vergelijkbaar karakter krijgen als de ruilwinkels in Eygelshoven en Kerkrade-West. Kinderen kunnen lid worden door samen met hun ouder(s)/verzorger(s) bij ons langs te komen. We maken dan een pasje voor hen aan en ze kunnen meteen in de ruilwinkel rondkijken wat er allemaal te krijgen is.

Wilt u een kijkje nemen in onze speelgoed-ruilwinkel? Hou dan deze site of onze facebook pagina in de gaten en kom naar de grote opening. Heeft u een bedrijf en wilt u ons ondersteunen, financieel of met uw diensten of goederen? Neem dan contact op met Maurice, hij verteld u er graag alles over,

2018-08-27T17:03:11+00:00